~The insights of crappy Jasmine gal~

Thursday, October 08, 2009

<<明白>> - 郭靜

This is another Guo Jing's song that I'm trying to learn. The music and chorus are really easy to memorise. Now, I just need to learn the lyrics for the start. :)





<<明白>> - 郭靜

你说了一万遍的你爱我
你说了什麽我都懂
因为爱很久 所以我都懂

可是我发现没人能永久
就算我们曾勾勾手 还是会寂寞
没有你之後 我才明白的更多

你看着我来 我看着你走
生命有太多分分合合 难免要承受的痛
你看着我来 我看着你走
就算捂住耳朵 我还能听见你呼吸的温柔
(就算我会心痛 你的好永远都填满我心中)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home